woensdag 9 juli 2014

Hema Scrub Gel Magnolia

Scrubben, scrubben en nog eens scrubben. Het is heel belangrijk om je huid regelmatig te scrubben. Vooral wanneer je een droge huid hebt. Vandaag behandel ik een scrub, die perfect is voor de zomer. Tsjaa, aller eerst wat kan ik zeggen over de verpakking. Simpel, maar niet echt heel spannend. 

De scrub vind ik wel fijn. De scrub bevat niet echt hele grove deeltjes. Dus deze is perfect voor de wat gevoelige huid. De geur vind ik helaas niet helemaal super. Ik vind de geur van magnolia wel oké. Maar de geur is ook niet heel sterk en dit vind ik juist fijn aan een bodyproduct. Hierdoor blijft de geur wat langer hangen, en dat heb je niet bij deze body scrub. 


Helaas zitten er wel ingrediënten zoals parfum en alcohol in de body scrub. Wat natuurlijk niet zo goed is voor je huid, als je het dagelijks gebruikt.   

Foto zonder flits
Foto met flits
De scrub is heel vloeibaar en bevat niet veel scrubdeeltjes, zoals je kunt zien. Dit vind ik wel jammer, want wat is nou een scrub zonder scrubdeeltjes (of niet veel tenminste). En ik vind persoonlijk een scrub met wat grovere deeltjes fijner.
Over het algemeen vind ik de scrub toch nog wel fijn voor de dagen wanneer mijn huid niet heel droog is.
De scrub is verkrijgbaar bij de Hema (natuurlijk) voor €2,50.

Wat is jouw favoriete body scrub van de Hema? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten