maandag 7 juli 2014

Body Shop | Cranberry Joy

Ik heb echt dol op de producten van de Body Shop. Ik vind de verpakkingen altijd zo leuk en natuurlijk is de geur van de producten super lekker. Echt, wauw! Vandaag behandel ik een paar producten van de Cranberry Joy lijn. 

Deze bodyscrub is heel erg fijn. Het is een hele voedende scrub die een paar grove stukjes bevatten, wat natuurlijk heel erg fijn is bij het scrubben van je lichaam in de zomer, maar natuurlijk ook in de winter. Nadat ik de bodyscrub heb gebruikt, voel  mijn huid echt enorm zacht en dat is natuurlijk wat je wilt van de bodyscrub. 
Mijn favoriete producten van de Body Shop zijn toch echt de bodybutters. Ik gebruik bodybutters het hele jaar door. Ze zijn vooral ideaal voor in de winter wanneer je huid droog is. Ik vind de cranberry joy bodybutter eigenlijk een geur voor de zomer én winter. Ik gebruik deze eigenlijk nu al een tijdje en ik vind het dus zowel lekker in de zomer als de winter. 
Het is best wel een vettige bodybutter, wat natuurlijk ideaal is voor een droge huid. Wat je ook op de foto hierboven kan zien is dat het een romige bodybutter is.
Ik vind dat shower gels het douchen echt nog lekkerder en aangenamer maken. Vooral de shower gels met een sterke lekkere geur. En dit is er zo eentje! De geur is echt zo sterk en lekker. Als je klaar bent met douchen blijf je de geur nog ruiken op je lichaam. En dit versterkt natuurlijk ook als je  de body butter na het douchen insmeer op je lichaam.
Ook heb ik nog een lekker zeepje van de Cranberry Joy lijn. Deze heb ik inmiddels al een paar keer gebruikt en mijn handen ruiken echt verrukkelijk nadat ik deze gebruik.
Ik vind de Cranberry Joy lijn van de Body Shop echt heel lekker. Ik vind het  een lekkere geur voor de wat warmere dagen. Maar toch kan deze  ook heel goed in de winter gebruikt worden, want daar is deze lijn ook voor bestemd (zie verpakking). 

Welke geur bij de Body Shop is jouw favoriet? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten