dinsdag 24 juni 2014

What do you think? | Nude nails

Er zijn altijd nieuwe trends op nagelgebied. Een trend die dit jaar vaak voorbij komt zijn hele lichte en natuurlijk kleuren. Zoals huidskleuren en offwhite-kleuren. Vandaag behandel ik de nude-trend op nagelgebied.

Er zijn veel nagellak merken uitgekomen met nudekleuren. Ik heb om eerlijk te zijn maar één nudekleur en dat is deze van Catrice. Deze komt uit de Ultimate collectie, genaamd same Seine but Different. Catrice beweert dat het een matte kleur is, maar ik vind zelf dat deze toch wel een shimmer heeft. Ik vind zelf nudekleuren heel mooi, maar niet echt spannend. Maar het is bijvoorbeeld heel goed om een nudekleur te dragen, wanneer je geen felle kleuren op mag op werk of iets anders. 

And.....what do you think of Nude nails

1 opmerking:

  1. Ik ben -zeker als ik er dus langer mee loop i.v.m. geen tijd en veel presentaties- fan van Nude nails. Zeker een mooie oud roze tint kan ik goed waarderen :) leuk geschreven!

    BeantwoordenVerwijderen